Ik leef mijn leven

maandag 22 november 2010

Yes! Ja!

Ik ben weg,heb al een knallende koppijn vandaag en moe,ja daar moet je eerst doorheen als je je eetpatroon verandert.
Het is me gelukt vandaag om schoon te eten,ik ben niet dik maar ik zou graag mijn taille weer terug zien, dus een paar kilo's moeten eraf.
Vanochtend stond ik in de winkel,met kwark, walnoten, rijstwafels,honing,rookvlees,best wel lekker allemaal hoor,toen ik achter een jongeman kwam te staan met een grote zak deelchips in zijn hand.
Mijn ogen werden steeds getrokken naar dat lekkers,ik ben stapel op chips naturel,apart dat juist hij voor mij moest staan.
Wat niet is gelukt vandaag is om vanochtend om 8 uur met nuchtere maag in de sportschool te staan spinnen,ik vond spinnen in mijn bedje veel te lekker.
Maar morgen trek ik mijn fitnes pakje aan en ga naar de sportschool,want ook die billen zullen op 18 december er goed uit zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten