Ik leef mijn leven

zondag 21 november 2010

Morgen gaat ut oan!

Morgen is het gebeurt,morgen, dat is om precies te zijn over 28 minuten,zal het zijn,dat ik, Gea geboren te Leeuwarden op 28 juni 1962  er een stokje voor gaat steken.
Nee,nee,nee niets geen gemaar meer,ook niet nog één keer,of zal ik morgen maar,vandaag of morgen wat maakt dat eigenlijk uit.
Ik hef mien nocht,schoon mien nocht (Leeuwarders voor de leken onder ons).
Ja, ik ben nou sterk genoeg,alhoewel zo voel ik het nu op dit moment,maar over een minuut,ja zelfs seconde kan dat weer anders zijn.
Maar ik heb een stokpaardje,elke keer als ik me niet meer sterk genoeg voel, dan denk ik aan 18 december,en dan kan ik het zeker weten,let maar op,HERE I COME!!!!!!

1 opmerking:

  1. ???huh???...Nou,gea..je hebt ons wel hééél nieuwsgierig gemaakt,haha....maar ga je nog vertellen wáár je precies een stokje voor wilt steken?...en wáár je nou skoan je nocht van heffe? hahaha, en wát is er dan op 18 december..., je ziet het,ik bin razend nieuwskierig!

    lieve groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen